7.1.12

278


Saturday
It happens periodically. / Today it started the moment I got back from the pool. / Mom... I want a dog! / I listen to all the reasons why now is the best time to get a dog. / My daughter: / "It can be my nineteenth birthday present / and the dog will be able to get used to me before I start army service". / My son: / "I'm a dog trainer... I'll look after him". / And conducting this ritual / "the boss" / egging them on / encouraging them / all of them looking at me / waiting for an answer... / 

20 comments:

  1. Who is this handsome young man in the picture? Looks familiar....

    ReplyDelete
  2. ובסוף...? נו באמת להשאיר אותנו במתח...יש כלב או אין כלב
    אני בעד!אין כמו כלב בבית
    ילדים הפעילו מכבש- בסוף יצ ליח לכם ומי שיהיה הכי קשור אליו זה דווקא זה שלא רצה...

    ReplyDelete
  3. יללה לכי על זה כבר, חלאס עם הסטניליות
    ולא שאני סתם מטיפה לך, בגלל יובל לא יכולים כלב אלא אם הוא היפואלרגני, אבל גם אז לא בטוח שיובל לא יגיב,הוא חייב להיות במחיצת הכלב כדי לראות מה יקרה, אז יש לנו הזמנה לגור מהרופאת שיניים שלנו,
    לאוקטובר הבא, תודי שזה אחלה סדור-מה שהיא עדיין לא יודעת, זה שאני רוצה שהיא תטפל בשיניים של הגור שלנו.
    אם יש לכם כסף סוג של כלב מדליק במיוחד זה הלברדודל ( תערובת של לבדרדור ופודל,יש כמה סוגים אבל בעקרון פתחו את הזן באוסטרליה והם היפואלרגנים, כך שלך יתאים בכל מקרה , הבעיה לפחות אצלינו - הם עולים אלפיים חמש מאות דולאר,במחיר הזה אני מעדיפה לקנות טיסה באייר קנדה לארץ
    טל כבר בחרה את השם של הכלבה העתידית שלנו, כי זה יהיה בעיקר הכלבה שלה

    ReplyDelete
  4. התכוונתי כמובן סטריליות
    אצלי אחת בלילה ואחרי שתי כוסות יין- יש לזה מחיר:)

    ReplyDelete
  5. זיגי - יש לי דבור איתך,אבל אין לי כוח לשלוח לך אימייל מאידך אם אתקשר אלייך ואגיד לך מה אני רוצה, פאסי יוציא עלי חוזה-מה עושים?

    ReplyDelete
  6. The answer Is yes.
    אנחנו 3 מול 1.. בתוך תוכך את רוצה, את רק צריכה לגלות את זה..
    אני אוהבת אותך מאוד (ובמיוחד כשאת אומרת כן)
    הגר

    ReplyDelete
  7. הגר איזה כיף לך שאת כבר יודעת מה המתנת יום הולדת שלך:)
    היא לא תעמוד בזה, אני אומרת לך!

    ReplyDelete
  8. ראלף החמוד... כדאי לכם דייר חדש בבית.. קצת שמחת חיים חום ואהבה

    ReplyDelete
  9. אני מבטיח לטפל בו ;) אני כבר מחכה למשהו מהלך על ארבע בבית ואני מעדיף בלי חתולים

    ReplyDelete
  10. היא בטוח תגיד כן !!!ולו רק בגלל התגובות שהיו כאן- הידד!!!
    אז מה יהיה השם של החמוד?והיו בטוחים שהיא תאהב אותו ואתכם באותה מידה , למרות שלא תמיד תיהיו בטוחים....(זה לפחות מה שאני שומעת בבית

    אנונימוס יקירתי: יש כמה אפשרויות..אנחנו יכולות להמשיך לדבר בתוך הבלוג - שזה נחמד בפני עצמו
    או ב-אימייל או בפייס בוק או בטלפון
    just name it !kisses and I love you too
    החוזה עליך יצא כבר ביום העצמאות שהברזת...להזכירך

    ReplyDelete
  11. ואני אומרת, אל תשברי סיווטי. בעלי חיים ואנשים לא צריכים לאכלס את אותו מתחם. תגידי להם:
    1. או כלב או אני
    2. כשיהיה לכם בית משלכם אתם יכולים מצדי להחזיק 10 כלבים
    3. אם אתם רוצים כלב אני רוצה חוזה אצל עו"ד

    אל תשברי!

    ReplyDelete
  12. ג'ולי- מאיזה ועדת סיכסוכים יצאת? לטליה משעמם בחיים והיא צריכה אתגר חדש, את לא מבינה את זה? שהיא תתקופף להרים ענן שערות ותגיד שהיא לא יכולה יותר עם הגב הזה! תני לה אפשרות להתבטא.
    ואצלינו במשפחה לא עובדים עם עורכי דין, רק עם צעקות:)

    ReplyDelete
  13. חחחחח..... אני מהעדה הקורסיקנית
    מקוריסיקה

    ReplyDelete
  14. ג'ולי,
    איפה החושים שלך? מה את לא רוא שהיא בעצם מתה לכלב?
    טליה אם את רוצה, אני יכולה לנסות להתחקות על עקבותיה של משפחת נאלה, מושב אודים בשרון. אולי יש להם עוד צאצאים מהשושלת המפוארת הזו.

    ReplyDelete
  15. האמיני לי קארן ממש לא אכפת לי אם בא לה כלב או לא. אני בתפקיד "החברה התומכת"
    רק שלא יהיה עוד ראלף, שהיה כלב די מאוס.

    ReplyDelete
  16. טוב לפעמים את צודקת,לא נותר לי אלא להסכים איתך שראלף לא היה משהוא, האמת גם וודקה- בעצם לא היה לה הרבה מזל
    אבל יש לה מאלף כלבים בבית, אז הוא יוכל להנחות אותה מה כלב שווה
    אני חושבת שזה הבלוג שזכה להכי הרבה תגובות

    ReplyDelete
  17. בתור השכנה שתמיד מצליחה עם כלבים (מה שאי אפשר להגיד על השכנה מהצד השני:)) אני מציעה לך את עזרתי במציאת כלב מוצלח במיוחד, רגע, אבל אז מי ישמור לי על הכלבה? אולי אתם באמת לא צריכים כלב

    ReplyDelete
  18. נטע לא הבנת שום דבר, הכלבה שלך צריכה חברה ולכן הם צריכים כלב או כלבה
    להמחשה- איך הייתה נראית השכונה שלכם בלי כל החבר'ה הטובים? משעמם ,נכון?
    אז זהו שגם כלבים צריכים חברה, תשאלי את ד"ר דוליטל

    ReplyDelete
  19. תגידו - לא התבלבלתם האגדה? אתן לא אחיות של סינדרלה במקרה?

    ReplyDelete
  20. נו, אז תגידי כן!!!!! תורג'מן

    ReplyDelete